MTBlog.dk

Evolution eller marketing ?

Posted in Brok, Udstyr by Søren Svendsen on 13. oktober 2010

Er det evolution eller marketing når der kommer en ny version af Nobby Nic hvert år ? Eller når de fleste mainstream cykelmærker hvert år kommer med en ny kollektion, som primært adskiller sig fra sidste år kollektion i favevalget ?

Er Eggbeateren og en del andre Crank Brothers produkter revolution eller Kejserens nye klær ? Er 29″ ?

Jeg har fået børn i tre årtier og kommer tit til at tænke på udviklingen af bleer. I 80’erne var det i sig selv revolutionerende at kunne bruge engangsbleer. I 90’erne kom den store udvikling og bleerne blev kønsspecifikke, bleer til drenge og bleer til piger. Og så skete den store revolutionen i det nye årtusinde, unisex bleen blev opfundet .. én ble til drenge og piger !!!

Det er sgu svært at gennemskue hvad der er tom marketing, evolution, revolution og Kejserens nye klær. Men det viser sig altid efter en tid på sporet !

Reklamer
Tagged with:

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hamderregin said, on 14. oktober 2010 at 15:03

    Hvilken ble foretrækker du så på sporet?


Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out /  Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out /  Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out /  Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out /  Skift )

Connecting to %s

%d bloggers like this: